Opiekun Klienta ds. Technologii Chmurowych z językiem niemieckim i angielskim

EduExpress
  • Warszawa
  • Warszawa praca hybrydowa (3 dni w tygodniu z biura) 
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dni pracy poniedziałek piątek
  • Rekrutacja zdalna

Czy jesteś gotowy(a) na niesamowite wyzwanie w świecie technologii chmurowych? Dla globalnej firmy specjalizującej się w usługach profesjonalnych w dziedzinie cyfrowej transformacji, chmury i bezpieczeństwa poszukujemy Opiekuna Klienta ds. Technologii Chmurowych. To stanowisko w którym twoje doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży, Twoja pasja do obsługi klienta oraz Twoja biegłość w języku niemieckim i angielskim będą idealne!

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwijanie relacji z klientami, zarówno z istniejących, jak i nowych kont. Będziesz analizować cele biznesowe naszych partnerów i doradzać oraz udzielać konkretne wskazówki, które pomogą im odnieść sukces. Pracując z zespołem sprzedaży, będziesz tworzyć, utrzymywać i rozwijać relacje z naszymi klientami.

Do Twoich zadań będzie należało: 

  • Rozwijanie portfolio klientów
  • Utrzymanie i zwiększenie przychodów
  • Rozwijanie i zrozumienie celów biznesowych naszych partnerów
  • Współpraca z zespołem sprzedaży w celu rozwijania, utrzymywania i wzmacniania relacji
  • Analiza kluczowych miar ilościowych oraz trendów biznesowych 

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta. 
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1 oraz angielskiego na poziomie min B2. 
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i generowaniu leadów. 

Dodatkowe Atuty:

  • Wyższe wykształcenie
  • Doświadczenie w sprzedaży przez telefon (zarówno outbound, jak i inbound)
  • Doświadczenie w pracy z założonymi celami sprzedażowymi
  • Chęć rozwijania wiedzy branżowej poprzez szkolenia i certyfikacje

Oferujemy: 

  • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od Twoich umiejętności i doświadczenia, z możliwością zarabiania nawet o 15%-30% więcej na podstawie premii zależnych od wyników.
  • Szkolenia z zakresu sprzedaży i technologii zakończone certyfikatami.
  • Stałe wsparcie osobistego mentora ds. sprzedaży, obejmujące sesje szkoleniowe, rozwijanie umiejętności i rozwój zawodowy.
  • Ciągłe wsparcie i przejrzystą ścieżkę rozwoju od pierwszego dnia pracy w biurze – dedykowany Przyjaciel, który pomoże Ci zaadaptować się w nowym środowisku pracy.
  • Skoncentrowanie się na Twoich mocnych stronach i ciągła informacja zwrotna, umożliwiająca szybki rozwój zawodowy oraz zdobywanie nowych umiejętności poprzez różnorodne szkolenia online i stacjonarne.
  • Ubezpieczenie medyczne, karta multisport.
  • Bonusy za polecanie nowych pracowników.
  • Włączenie i różnorodność w praktyce: prawdziwie wielokulturowe środowisko; wspieramy osoby LGBT, osoby z niepełnosprawnościami oraz rodziców. W naszej kulturze równości ludzie są prawdziwie cenieni za swoje różnice i mogą być tym, kim są.
  • Elastyczne podejście, które pozwala na odpowiednią równowagę między pracą a życiem prywatnym, gdzie aktywność sportowa, wycieczki i inicjatywy wolontariackie są częścią naszego codziennego życia.
  • Praca na miejscu w naszym nowoczesnym biurze w Warszawie.

Dołącz do nas, jeśli jesteś osobą, która lubi wyzwania, chce się rozwijać i pasjonuje się technologią chmurową. Oferujemy nie tylko pracę, ale także możliwość współtworzenia przyszłości biznesu!

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę eduexpress.pl.