Opiekun Klienta ds. Technologii Chmurowych z językiem niemieckim i angielskim
- Warszawa praca hybrydowa (3 dni w tygodniu z biura)
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Dni pracy poniedziałek piątek
- Rekrutacja zdalna
Czy jesteś gotowy(a) na niesamowite wyzwanie w świecie technologii chmurowych? Dla globalnej firmy specjalizującej się w usługach profesjonalnych w dziedzinie cyfrowej transformacji, chmury i bezpieczeństwa poszukujemy Opiekuna Klienta ds. Technologii Chmurowych. To stanowisko w którym twoje doświadczenie w negocjacjach i sprzedaży, Twoja pasja do obsługi klienta oraz Twoja biegłość w języku niemieckim i angielskim będą idealne!
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwijanie relacji z klientami, zarówno z istniejących, jak i nowych kont. Będziesz analizować cele biznesowe naszych partnerów i doradzać oraz udzielać konkretne wskazówki, które pomogą im odnieść sukces. Pracując z zespołem sprzedaży, będziesz tworzyć, utrzymywać i rozwijać relacje z naszymi klientami.
Do Twoich zadań będzie należało:
- Rozwijanie portfolio klientów
- Utrzymanie i zwiększenie przychodów
- Rozwijanie i zrozumienie celów biznesowych naszych partnerów
- Współpraca z zespołem sprzedaży w celu rozwijania, utrzymywania i wzmacniania relacji
- Analiza kluczowych miar ilościowych oraz trendów biznesowych
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1 oraz angielskiego na poziomie min B2.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i generowaniu leadów.
Dodatkowe Atuty:
- Wyższe wykształcenie
- Doświadczenie w sprzedaży przez telefon (zarówno outbound, jak i inbound)
- Doświadczenie w pracy z założonymi celami sprzedażowymi
- Chęć rozwijania wiedzy branżowej poprzez szkolenia i certyfikacje
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od Twoich umiejętności i doświadczenia, z możliwością zarabiania nawet o 15%-30% więcej na podstawie premii zależnych od wyników.
- Szkolenia z zakresu sprzedaży i technologii zakończone certyfikatami.
- Stałe wsparcie osobistego mentora ds. sprzedaży, obejmujące sesje szkoleniowe, rozwijanie umiejętności i rozwój zawodowy.
- Ciągłe wsparcie i przejrzystą ścieżkę rozwoju od pierwszego dnia pracy w biurze – dedykowany Przyjaciel, który pomoże Ci zaadaptować się w nowym środowisku pracy.
- Skoncentrowanie się na Twoich mocnych stronach i ciągła informacja zwrotna, umożliwiająca szybki rozwój zawodowy oraz zdobywanie nowych umiejętności poprzez różnorodne szkolenia online i stacjonarne.
- Ubezpieczenie medyczne, karta multisport.
- Bonusy za polecanie nowych pracowników.
- Włączenie i różnorodność w praktyce: prawdziwie wielokulturowe środowisko; wspieramy osoby LGBT, osoby z niepełnosprawnościami oraz rodziców. W naszej kulturze równości ludzie są prawdziwie cenieni za swoje różnice i mogą być tym, kim są.
- Elastyczne podejście, które pozwala na odpowiednią równowagę między pracą a życiem prywatnym, gdzie aktywność sportowa, wycieczki i inicjatywy wolontariackie są częścią naszego codziennego życia.
- Praca na miejscu w naszym nowoczesnym biurze w Warszawie.
Dołącz do nas, jeśli jesteś osobą, która lubi wyzwania, chce się rozwijać i pasjonuje się technologią chmurową. Oferujemy nie tylko pracę, ale także możliwość współtworzenia przyszłości biznesu!
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę eduexpress.pl.