Starszy Analityk ds. Zarządzania Sukcesem Klienta z językiem niemieckim i angielskim

EduExpress
  • Wrocław praca hybrydowa (3 dni w tygodniu z biura) 
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dni pracy poniedziałek piątek
  • Rekrutacja zdalna

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwijanie relacji z klientami, zarówno z istniejących, jak i nowych kont. Będziesz analizować cele biznesowe naszych partnerów i doradzać oraz udzielać konkretne wskazówki, które pomogą im odnieść sukces. Pracując z zespołem sprzedaży, będziesz tworzyć, utrzymywać i rozwijać relacje z naszymi klientami. Jako lider w obszarze zarządzania sukcesem klienta, będziesz kluczowym punktem kontaktowym dla naszych partnerów biznesowych, zapewniając im wsparcie na każdym etapie współpracy szczególnie tym początkowym. Jeśli masz doświadczenie w budowaniu trwałych relacji, poszukujemy właśnie Ciebie! Dołącz do naszego zespołu i wspólnie osiągajmy sukcesy!

Do Twoich zadań będzie należało: 

  • Pomoc klientom w fazie wdrożenia po sprzedaży, wykorzystaniu produktu oraz poszukiwaniu możliwości odnowienia/rozszerzenia umowy
  • Współpraca w celu wprowadzenia zarządzania zmianą, dzielenie się najlepszymi praktykami wdrażania rozwiązań oraz rozwiązywanie problemów klientów, aby zapewnić pomyślne przekształcenie
  • Zdobycie dogłębnego zrozumienia celów biznesowych partnerów na ich rynkach, oferowanie przemyślanych spostrzeżeń, aby pomóc im odnieść sukces
  • Pełnienie roli specjalisty ds. tematycznych, wykazywanie się znajomością portfela produktów w celu wykorzystania przez klientów
  • Współpraca z klientem w celu zrozumienia ich strategicznych i taktycznych celów w celu generowania nowych potoków w istniejących kontach
  • Angażowanie się w obsługę istniejących klientów średniej i dużej wielkości w fazie wdrożenia lub stabilnego stanu, lub faz transformacyjnych; współpraca z użytkownikami końcowymi, osobami podejmującymi decyzje operacyjne, biznesowe i finansowe

Wymagane kwalifikacje:

  • Minimum 4 lata doświadczenia w sprzedaży lub zarządzaniu kontami
  • Wymagane języki: angielski i niemiecki – minimum poziom C1

Preferowane kwalifikacje:

  • Ukończone studia wyższe.
  • Wykorzystanie umiejętności interpersonalnych do komunikowania się i budowania pozytywnych relacji biznesowych
  • Głębokie zrozumienie obaw klientów i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM i umiejętność wyciągania wniosków sprzedażowych/procesowych/technicznych z rozmów z klientami
  • Minimum 2 lata doświadczenia w dziedzinie rozwiązań chmurowych Microsoft
  • Śledzenie osiągnięcia głębokich relacji technicznych z wyższymi kierowniczymi stanowiskami IT w dużych lub strategicznych kontach
  • Doświadczenie w zarządzaniu sukcesem klienta i/lub zarządzaniu kontami z naciskiem na konsulting architektoniczny przed i po sprzedaży technicznej

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od Twoich umiejętności i doświadczenia, z możliwością zdobycia dodatkowej premii do 10% opartej na wynikach.
  • Codzienne korzystanie z języków obcych i nowych rozwiązań technologicznych, współpraca z różnymi globalnymi klientami
  • Stałe wsparcie i klarowna ścieżka rozwoju od pierwszego dnia w biurze – dedykowany opiekun, który pomoże Ci się dostosować do nowego miejsca pracy
  • Skupienie się na Twoich mocnych stronach i ciągła informacyjna zwrotna umożliwia szybki rozwój zawodowy oraz zdobycie nowych umiejętności poprzez różnorodne szkolenia online i stacjonarne
  • Włączenie i różnorodność w praktyce: prawdziwie wielokulturowe środowisko; wspieramy osoby LGBT, osoby z niepełnosprawnościami i rodziców. W naszej kulturze równości ludzie są naprawdę cenieni za swoje różnice i mogą być sobą
  • Elastyczne podejście, które umożliwia odpowiednią równowagę między pracą a życiem prywatnym, gdzie aktywności sportowe, wypady, inicjatywy wolontariackie są częścią naszego codziennego życia
  • Zaangażowanie w redukcję naszego wpływu na środowisko pod względem emisji CO2, zużycia wody i produkcji odpadów w placówkach Accenture oraz w społecznościach, w których pracujemy i żyjemy, poprzez udział w różnych inicjatywach
  • Pełny komfort pracy – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy My Benefit, premie za polecenie nowych pracowników

Dołącz do nas, jeśli jesteś osobą, która lubi wyzwania, chce się rozwijać i pasjonuje się technologią chmurową. Oferujemy nie tylko pracę, ale także możliwość współtworzenia przyszłości biznesu!

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę eduexpress.pl.